Mesoterapi - Redness Relief | Eger Skin Clinic

Mesoterapi – Redness Relief

Er utviklet av oss på Eger Skin Clinic for å både forebygge og bekjempe hudtilstander med rødme.

Stimulerer den ekstracellulære matrisen i huden og tilfører næring til hudcellene. Virker rensende og har en styrkende effekt på hudbarrieren. Beskytter mot frie radikaler, spesielt de som er forårsaket av luft-forurensning. Behandlingen er intensivt fuktgivende og nærende.

Motvirker eksem og rødme

Beskytter og blokkerer fria radikaler

Styrker hudbarriere

Bidrar til en jevnere hudtone

Huden forberedes med skånsom rens og forbehandles med avfettende løsning. Peeling med anti-bakterielle og anti-inflammatoriske egenskaper påføres huden. Sammensetningen har motvirkende effekt på betennelse i huden.

Tilpasset miks av hyaluronsyre, vitaminer, aminosyrer, mineraler og enzymer injiseres i huden. De aktive virkestoffene har en revitaliserende og nærende effekt på hudceller.

Vi anbefaler 3 behandlinger med 7-14 dagers mellomrom. Samt oppfølgingsbehandling etter ca. 6-12 måneder for å vedlikeholde resultatet. Tilpasset for deg som sliter med rødme i huden.

For enda bedre resultater kan behandlingen kan kombineres med LED-lys-terapi med dempende effekt på irritert hud.

Kan også kombineres med rynkereduserende injeksjonsbehandlinger, eller fillers.

Anbefalt sommerhalvår: Ja

Bedøvelse: Ved behoc

Konsultasjon hos sykepleier refunderes ved kjøp av behandling.

Mesoterapi Redness Relief

3 490 – NOK

Mesoterapi tillegg hals og decolletage

1 200 – NOK