Plasmapen Arrkorreksjon | Eger Skin Clinic

Plasmapen Arrkorreksjon

De unike og re-strukturernde egenskapene til Plasmapen passer den meget godt til behandling av arr eller strekkmerker og vil få merkbart forbedret hud etter kun én behandling. Systemet er utviklet til å behandle også områder med veldig tynn hud og passer derfor bra til arrkorreksjoner på hals eller øyelokk.

Ved å punktvis lage en fordamping i hudens øverste lag stimuleres fibroblasten til å produsere nytt kollagen og du vil oppleve en momental oppstramming i huden.

Permanente resultater

Fremmer cellefornylese

Kostnadseffektiv behandling

Behandlingen er dessverre ikke godt egnet for mørkere hudtoner ettersom disse personer har mye høyere risiko for misfarging.

fitzpatrick skin type scale.png 2

Fitzpatrick-hudtype på 4 til 6 har for høy risiko for pigmentering.

De restrukturerende egenskapene til Plasmapen er imponerende. I de fleste tilfellen er det nok med kun én behandling, men vi har også sett noen tilfeller der 2 eller flere økter vært for å oppnå optimalt resultat.

Du vil vanligvis se en øyeblikkelig oppstramming i huden mens de endelige resultatet er synlig etter ca. tre månedene

Plasmapen er en relativt sikker behandling, spesielt sammenlignet med mer invasive kosmetiske prosedyrer. Imidlertid er ingen prosedyrer uten helt uten risiko. Vanlige bivirkninger av plasmapen er hevelse, tørr og skorpede hud.

For å unngå misfarging av huden eller arrdannelse er det viktig å følge instruksjoner om hjemmepleie som du får av din terapeut.

Anbefales vinterhalvår

Bedøvelse: Ja

Konsultasjoner refunderes ved kjøp av behandling.

Plasmapen

Lokalt område